2 036 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Green Line 715
Hejsan,
Är det någon som varit och tittat på visningshuset Green Line 715 från Trivselhus i Huddinge eller byggt ett själv? Vad var i sådana fall ert intryck av huset?
Är det någon som har andra uppgifter om huset som tex pris, både stomrest och nyckelfärdigt?
Är det någon som varit och tittat på visningshuset Green Line 715 från Trivselhus i Huddinge eller byggt ett själv? Vad var i sådana fall ert intryck av huset?
Är det någon som har andra uppgifter om huset som tex pris, både stomrest och nyckelfärdigt?
Vi var ute och tittade i huddinge. Att man kan göra ett så stort hus så litet? Måste säga att det var horribelt planerat, kan möjligen passa en familj på 2 pers. Annars tycker jag att TH gör bra och välplanerda hus (vi håller på att uppföra ett nu).
mvh
mvh
Håller med om att husets planlösning är dålig.
Men det är helt underbart fint!!!!!
Jag kommer inte ihåg vad hustypen kostar men jag vet att just det här huset i Huddinge hade tillval för närmare en miljon...Två murade öppna spisar t ex.
Har du möjlighet att åka och titta på det så gör det!
Cissi
Men det är helt underbart fint!!!!!
Jag kommer inte ihåg vad hustypen kostar men jag vet att just det här huset i Huddinge hade tillval för närmare en miljon...Två murade öppna spisar t ex.
Har du möjlighet att åka och titta på det så gör det!
Cissi
Hejsan!
Vi har varit och tittat på huset och funderar på att bygga ett sådant, dock med ganska många förändringar. Jag håller med övriga talare om att de inte riktigt drar nytta av den stora byggnationsytan. Tydligen håller de själva på att ta fram en alternativ planlösning också.
Huset är väldigt fint tycker vi och vi har tagit en hel del bilder både in och utvändigt och har dessutom filmat en del. Jag ska försöka få upp bilderna senare så du kan se.
Enligt säljarna på visningen kostar huset från grund upp 3.1 miljoner, ifall markarbetena är normala. De hade desutom tillval på 500 000 kr, så totalt skulle det huset gå på ca 3.6 miljoner + eventuellt extra markarbete. Detta är ju dock Stockholmspriser så i övriga landet ligger det väl lägre (hoppas jag). Husleveransen är förstås densamma, men alla hantverkare är ju dyrare i Stockholm.
Vi har varit och tittat på huset och funderar på att bygga ett sådant, dock med ganska många förändringar. Jag håller med övriga talare om att de inte riktigt drar nytta av den stora byggnationsytan. Tydligen håller de själva på att ta fram en alternativ planlösning också.
Huset är väldigt fint tycker vi och vi har tagit en hel del bilder både in och utvändigt och har dessutom filmat en del. Jag ska försöka få upp bilderna senare så du kan se.
Enligt säljarna på visningen kostar huset från grund upp 3.1 miljoner, ifall markarbetena är normala. De hade desutom tillval på 500 000 kr, så totalt skulle det huset gå på ca 3.6 miljoner + eventuellt extra markarbete. Detta är ju dock Stockholmspriser så i övriga landet ligger det väl lägre (hoppas jag). Husleveransen är förstås densamma, men alla hantverkare är ju dyrare i Stockholm.
Klicka här för att svara