Vårat hus är byggt 1934 och källare tillbyggd/utgrävd på 60-talet av den förre ägaren. Han berättade att han grävt ur för hand och gjutit väggar sektionsvis på ca1-1,5 meter med både form och med lättbetongblock. Gör man mycket själv behöver det ju inte kosta så mycket, betong är ju rätt billigt....men gud så jobbigt!