Ska dränera om och i vårat hus nu här till vår/sommaren.. tanken är platon eller nivell invändigt och isodrän utvändigt..

Söker här lite tips på "grävare/grävmaskinister" i Sundsvallsområdet/matfors...om det finns några :)

Plus lite hintar om vad grävningarna utvändigt kan kosta...

Allmänna tips i övrigt mottages tacksamt också!

MVH Sandra
 
...och vi anlitade "Töva traktor" (sök på eniro), de gjorde RUBBET! Dvs. grävning, monterade pordränskivor etc. Vi gjorde ingenting själva...:D

Jag kan verkligen rekommendera dem!! Bra arbete, snabbt gjort.

/Ulrica, Matfors.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.