Hej, jag är väl insatt i hur man ska lägga grästak men har ändå stött på ett problem.
Tyvärr så finns det ingen möjlighet att gräva upp de 2x 75kvm gräs som jag behöver till mitt tak. Därför undrar jag om ni tror det fungerar att så gräset med ett jordlager på 15-20cm?
Om det går, vilken typ av matjord ska jag då ha? Det borde väl bli någon blandning med sand antar jag..?
Det går väl inte bara att bylsa ut ett jämnt lager utan det där måste väl tryckas åt lite också?
Har ni några tips?
/Christian