Hej på Er allesammans
Min fråga är……
Jag har lagt färdigt gräsmatta för fyra år sedan, men jag tycker den mår inte bra. Det är ruttet i botten och på vissa ställen är färgen gul.
Rent allmänt så mår den inte bra.
Jag har luftat med speciella skor utan resultat.
Finns annat man kan göra?
Tack för alla förslag.
Mvh
Bra amatör
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.