Nja, jag menade att jag har bara vid något enstaka tillfälle kört med cylinderklippare och det var det som jag skulle testa på min gräsmatta. Dock lutar det är en 100% manuell då frugan inte gillar sladdar eller bensin.....vad gör man inte för att kunna komma hem och gräsmattan är klippt eller att man kan sitta och ta en pilsner på altanen och titta på 
Men det var väl ändå bland det sämsta...jocke4u skrev:
Har jag fått ett måndagsexemplar eller är dom såhär usla?
Jag köpta iallfall en 380C idag och den funkar bra hittills.
Klicka här för att svara