3 624 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Gräsklippare
Då tycker jag elgräsklippare är ett utmärkt val. Speciellt om ni har grannar. Men de brukar också vara lite lättare och smidigare att hantera. Min elgräsklippare närmar sig 35-årsåldern och är fortfarande helt ok! Och inte har jag klippt någon sladd heller ;D. Att tänka på är ändå att klippbredden inte skall vara alltför snålt tilltagen.
Klicka här för att svara