Som jag tolkar det, så anger du starttid för klippningen samt hur länge den klippningen ska pågå.
Om du anger 6 h klippperiod så blir det som du önskar.

Möjlighet finns även att ange hur många dagar/vecka den ska klippa (3,5 eller 7 dagar/vecka).

Vet ej om detta är svar på din fråga.

1778474632625.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har provat att göra enligt ditt tips. Återstår att se om det blir som jag tänkt.

Det verkade fungera, tack.

Ett annat problem, robotgräsklipparen verkar ha en tendens att köra fast på följande plats. Någon som har förslag på lösning?

• IMG_0442.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Stäng av det smala området mellan benen på mattan och häcken med lämpligt hinder alt. justera kabeldragning. Små och smala utrymme ställer inte sällan till problem för robotarna.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Klistra på vanliga hjulbalanserings vikter på hjulen då känner den lättare av att det går tungt stannar o vänder. jag har 45gram på varje hjul på min Meec det blev stor skillnad. Min är den billigaste modellen och är inne på sin tredje sesong jag är super nöjd, har åxå satt dit lite längre knivar sen klipper den ännu bättre.

• Gilla
Andreas Hänninen
  • Laddar…
Tjenare. Tack för ditt tips! Har du möjligtvis någon bild som visar hur du har satt vikterna samt länk till knivarna du köpt? Tack på förhand!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.