useless useless skrev:
Det är bara att lägga sig på närmsta klippa och fläka upp benen.


[bild]
Vad säger de boende på grannklippan :D
 
harry73 harry73 skrev:
Finns det några hälsofördelar med det?
Ja, man får ett bättre bemötande hos proktologen om man har en snygg solbränna.
 
  • Gilla
  • Haha
McHolm och 5 till
  • Laddar…
Kan man använda "Brun utan sol" i stjärten eller rentav en UV-lampa, om man vill sola en bit in?
Svart UV-ficklampa med lila ljus och handledsrem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Finns det några hälsofördelar med det?
malignt melanom i röven
 
  • Haha
mikethebik
  • Laddar…
Karlia
Inte omöjligt!

Jag hade en gång en tant som skulle till proktologen, håret skulle tvättas, benen skulle rakas. Trots mina försök att påpeka att det inte var benen hen skulle titta på var kvinnan bestämd, det skulle göras.

Efteråt gav hon mig rätt, visserligen tog hen ögonkontakt och sa hej men sedan var det bara anus som granskades.
 
  • Haha
  • Gilla
Dowser4711 och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Kan man använda "Brun utan sol" i stjärten
Det finns enklare sätt att bli brun mellan skinkorna...
Jag kan ta detaljerna när jag har ätit upp lunchen.
 
  • Haha
  • Gilla
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
P
harry73 harry73 skrev:
Finns det några hälsofördelar med det?
Vet inte, men man får väl en jämnare brun färg?
 
P pmd skrev:
Vet inte, men man får väl en jämnare brun färg?
Efter man varit röd då? solbränna på innerskinkorna låter inge vidare
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Staffans2000
Men varför skall man överhuvudtaget sola brunögat för att det skall bli brunt. Det är faktiskt något att fundera över.

Staffans "filosof"
 
  • Haha
  • Gilla
galento och 1 till
  • Laddar…
P
Man kan alltid hoppas att ingen springer runt bland klipphällarna med ett förstoringsglas och tagit sikte på ens rövöga vid utövning av detta. Brandhärjat fisris är inte att leka med.
 
mowatom skrev:
Brandhärjat fisris är inte att leka med.
Nä, det blir svart, krullar sig och luktar illa...
 
  • Haha
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Men varför skall man överhuvudtaget sola brunögat för att det skall bli brunt. Det är faktiskt något att fundera över.

Staffans "filosof"
Man kanske ångar sin analblekning man gjorde 10år tidigare?
 
  • Haha
Staffans2000 och 2 till
  • Laddar…
Nissens
Tokslut Tokslut skrev:
Man kanske ångar sin analblekning man gjorde 10år tidigare?
Det låter smärtsamt!! :crysmile::crysmile:
 
P
useless useless skrev:
Nä, det blir svart, krullar sig och luktar illa...
Egen erfarenhet? ;)
 
P
Tokslut Tokslut skrev:
Man kanske ångar sin analblekning man gjorde 10år tidigare?
Man kan mest fråga sig varför man bleker det alls. Hur ofta tittar folk där? Hur ofta tittar man själv där?
Bryr sig doktorn när de ska titta där?

Frågorna är många. Jag tycker det låter som onödiga pengar för något man aldrig ser.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.