F
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Ta en kurva förbi "fsn", så kanske det blir fart på duschandet:love:.

Staffan
kom du förbi själv och gunga med din väderbitna russinpung så får vi se...

Staffans2000
F fsn skrev:
kom du förbi själv och gunga med din väderbitna russinpung så får vi se...
Ber att få citera mig själv, innan du får för stora förhoppningar. för jag är ganska övertygad om att du inte stämmer in på något av kriterierna:D
Helt rätt! Jag tycker om vackra flickor i alla åldrar. Väldigt suspekt, på min ära!:love:
Hur ser en russinpung ut. Kan du ta några bilder?:sick:

Staffan

Hur ser en russinpung ut. Kan du ta några bilder?:sick:

Staffan
Vänligen be att få dessa bilder i PM istället för att förstöra dagen för övriga BH:are med en sådan bild;):rofl:

• Gilla
  • Haha
El-Löken66 och 4 till
  • Laddar…
P
F fsn skrev:
10:a är väl att gapa efter mycket men en 7:a skulle man ju önska i det läget.
Aha, så länge det är runkmaterial i dina ögon så får de gå nakna hur mycket som helst. Snacka om dubbelmoral där.

Får man fråga hur många kubik du duschar upp per år? Då vet vi om du har en 7 poängare eller ettpoängare.

Har du ingen käring ?

• Haha
  • Gilla
  • Wow
El-Löken66 och 5 till
  • Laddar…
Staffans2000
@Talvan .

Hur går det? Har grannarna varit och shoppat?

Staffans

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
..är det därför du jagar män?:thinking::D
Inte gay

Hurra äntligen både sol och värme. Legat naken på min Japanska altan och skaffat mig en skaplig helkropps solbränna. Eftersom min Avenbok och Hagtorns häck blivit tät passade jag på att plantera lite nya växter. Har köpt på mig 12 Magnolier och 6 Rododendron till min Japaninspirerade trädgård. Nu börjar det bli problem att hitta lämpliga platser till alla nya växter jag vill fylla min trädgård med.
Hoppas att värmen och solen håller i sig så man kan avnjuta trädgården som gud skapat mig.
Skönt med ett Eva och Adan nakenparadis i Japansk stil. Hoppas bara att en gud inte kikar in och börjar bråka med mig. Fast både Adam och Eva fick viss båda gå runt i paradiset utan att någon bråkade över nakenheten.

• Haha
Immobil och 2 till
  • Laddar…
E
N nallepu skrev:
Hurra äntligen både sol och värme. Legat naken på min Japanska altan och skaffat mig en skaplig helkropps solbränna. Eftersom min Avenbok och Hagtorns häck blivit tät passade jag på att plantera lite nya växter. Har köpt på mig 12 Magnolier och 6 Rododendron till min Japaninspirerade trädgård. Nu börjar det bli problem att hitta lämpliga platser till alla nya växter jag vill fylla min trädgård med.
Hoppas att värmen och solen håller i sig så man kan avnjuta trädgården som gud skapat mig.
Skönt med ett Eva och Adan nakenparadis i Japansk stil. Hoppas bara att en gud inte kikar in och börjar bråka med mig. Fast både Adam och Eva fick viss båda gå runt i paradiset utan att någon bråkade över nakenheten.
Täckte de sig inte med ett löv?

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
C
Först när de hade ätit av den förbjudna frukten insåg de att de var nakna och täckte sig med fikonlöv.

Förbjuden frukt? Var det inte Adam och Evas pryda grannes klagande och gnäll som ledde till att de tog på sig fikonlöven?

• Gilla
  • Haha
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
N nallepu skrev:
Den senaste trenden är att sola anus, bara köra på!

Staffans2000
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Den senaste trenden är att sola anus, bara köra på!
Hur gör man det? Kan du visa för en anussolningsnovis?

Staffans

• Gilla
oskiP
  • Laddar…
Det är bara att lägga sig på närmsta klippa och fläka upp benen.

Person ligger på en klippa med benen i luften under soligt väder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

#PerineumSunning #AnalblekningmedUVljus

Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
Jonobe och 2 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Hur gör man det? Kan du visa för en anussolningsnovis?

Staffans
Googla Perineum sunning
Två personer ligger på rygg naken utomhus och solar sitt perineum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
BengtH och 4 till
  • Laddar…
harry73
Finns det några hälsofördelar med det?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.