143 619 läst ·
610 svar
144k läst
610 svar
Grannen tar inte på sig kläder
Ber att få citera mig själv, innan du får för stora förhoppningar. för jag är ganska övertygad om att du inte stämmer in på något av kriteriernaF fsn skrev:
Hur ser en russinpung ut. Kan du ta några bilder?Staffan2000 skrev:
Staffan
Aha, så länge det är runkmaterial i dina ögon så får de gå nakna hur mycket som helst. Snacka om dubbelmoral där.F fsn skrev:
Får man fråga hur många kubik du duschar upp per år? Då vet vi om du har en 7 poängare eller ettpoängare.
Har du ingen käring ?
Hurra äntligen både sol och värme. Legat naken på min Japanska altan och skaffat mig en skaplig helkropps solbränna. Eftersom min Avenbok och Hagtorns häck blivit tät passade jag på att plantera lite nya växter. Har köpt på mig 12 Magnolier och 6 Rododendron till min Japaninspirerade trädgård. Nu börjar det bli problem att hitta lämpliga platser till alla nya växter jag vill fylla min trädgård med.
Hoppas att värmen och solen håller i sig så man kan avnjuta trädgården som gud skapat mig.
Skönt med ett Eva och Adan nakenparadis i Japansk stil. Hoppas bara att en gud inte kikar in och börjar bråka med mig. Fast både Adam och Eva fick viss båda gå runt i paradiset utan att någon bråkade över nakenheten.
Hoppas att värmen och solen håller i sig så man kan avnjuta trädgården som gud skapat mig.
Skönt med ett Eva och Adan nakenparadis i Japansk stil. Hoppas bara att en gud inte kikar in och börjar bråka med mig. Fast både Adam och Eva fick viss båda gå runt i paradiset utan att någon bråkade över nakenheten.
Täckte de sig inte med ett löv?N nallepu skrev:Hurra äntligen både sol och värme. Legat naken på min Japanska altan och skaffat mig en skaplig helkropps solbränna. Eftersom min Avenbok och Hagtorns häck blivit tät passade jag på att plantera lite nya växter. Har köpt på mig 12 Magnolier och 6 Rododendron till min Japaninspirerade trädgård. Nu börjar det bli problem att hitta lämpliga platser till alla nya växter jag vill fylla min trädgård med.
Renoverare
· Stockholm
· 20 214 inlägg
Den senaste trenden är att sola anus, bara köra på!N nallepu skrev:Hurra äntligen både sol och värme. Legat naken på min Japanska altan och skaffat mig en skaplig helkropps solbränna. Eftersom min Avenbok och Hagtorns häck blivit tät passade jag på att plantera lite nya växter. Har köpt på mig 12 Magnolier och 6 Rododendron till min Japaninspirerade trädgård. Nu börjar det bli problem att hitta lämpliga platser till alla nya växter jag vill fylla min trädgård med.
Det är bara att lägga sig på närmsta klippa och fläka upp benen.
#PerineumSunning #AnalblekningmedUVljus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
#PerineumSunning #AnalblekningmedUVljus
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 20 214 inlägg