143 671 läst ·
610 svar
144k läst
610 svar
Grannen tar inte på sig kläder
Ärligt talat, om du tycker det är problematiskt att se nakna kroppar så tycker jag att du och dina barn ska söka professionell hjälp.Talvan skrev:
Sluta bråka på varandra. Bara några soliga dagar kvar av sommaren. Så för min del ska jag ut i trädgården och som gud skapade mej rensa lite och klippa ner lite träd och buskar. Några av mina vänner från kollektivet tycker att våra vackra slanka nakna kroppar är guds gåva till mänskligheten. Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.
N nallepu skrev:Sluta bråka på varandra. Bara några soliga dagar kvar av sommaren. Så för min del ska jag ut i trädgården och som gud skapade mej rensa lite och klippa ner lite träd och buskar. Några av mina vänner från kollektivet tycker att våra vackra slanka nakna kroppar är guds gåva till mänskligheten. Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.
Staffan2000 skrev:
Även om sommaren kvarstår så kommer jag hävda att valet att kunna gå naken är den sista försvarsposten som viking har mot de religiösa åsikter som sakta har förändrat Sverige i att tro att nakenhet är något fult och skambelagt!N nallepu skrev:Sluta bråka på varandra. Bara några soliga dagar kvar av sommaren. Så för min del ska jag ut i trädgården och som gud skapade mej rensa lite och klippa ner lite träd och buskar. Några av mina vänner från kollektivet tycker att våra vackra slanka nakna kroppar är guds gåva till mänskligheten. Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.
Därför i protest så går jag naken i min trädgård i detta nu, försök stoppa mig bara !
Medlem
· Gullspång
· 233 inlägg
A Andyy skrev:
Eller sluta glo in hos grannen. Klart de får vara nakna hemma i ditt hus när det är för varmt för att ha kläder. Alternativt kan ta bjuda grannen på installation av en förstklassig sir condition.
Medlem
· Gullspång
· 233 inlägg
N nallepu skrev:Sluta bråka på varandra. Bara några soliga dagar kvar av sommaren. Så för min del ska jag ut i trädgården och som gud skapade mej rensa lite och klippa ner lite träd och buskar. Några av mina vänner från kollektivet tycker att våra vackra slanka nakna kroppar är guds gåva till mänskligheten. Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.
Härligt. Posta lite bilder
Så nära som genom din häck alltså? Måste vara en nära dödenupplevelse!N nallepu skrev:Sluta bråka på varandra. Bara några soliga dagar kvar av sommaren. Så för min del ska jag ut i trädgården och som gud skapade mej rensa lite och klippa ner lite träd och buskar. Några av mina vänner från kollektivet tycker att våra vackra slanka nakna kroppar är guds gåva till mänskligheten. Så inga problem om någon granne kickar in genom häcken.
Medlem
· Gullspång
· 233 inlägg
Medlem
· Gullspång
· 233 inlägg