11 420 läst ·
117 svar
11k läst
117 svar
grannen kastar bajs pa mina losvirke
aha.. okok, han kastade (formodligen) hans eget. Arligt talat vet inte men det var mannisko avforing - jag har haft med ko, hast, tamdjur och kyckling godsel att gora och det var inget av det.. det var manniskoavforingIntet skrev:
De salde huset!
Fran ingenstans fick jag ett samtal fran nagon snubbe som visste vem jag var och undrade om jag kunde rensa min gard och grasmatta da det skulle bli visning om 2 veckor och det skulle bli forsaljning. Jag kunde inte tro det och misstankte en komplott av nagon sort - men icke, de forsvann i borjan av augusti. Det hela gick over innan jag visste vad var det som hande. 10 ars plaga over pa kort tid.och utan nagon forvarning. Det var konstigt och nu kandes det som om dessa fanskap aldrig existerat.
Jag onskar de inget gott! Bara ondska. Hemska manniskor och for INGEN anledning alls.
Fran ingenstans fick jag ett samtal fran nagon snubbe som visste vem jag var och undrade om jag kunde rensa min gard och grasmatta da det skulle bli visning om 2 veckor och det skulle bli forsaljning. Jag kunde inte tro det och misstankte en komplott av nagon sort - men icke, de forsvann i borjan av augusti. Det hela gick over innan jag visste vad var det som hande. 10 ars plaga over pa kort tid.och utan nagon forvarning. Det var konstigt och nu kandes det som om dessa fanskap aldrig existerat.
Jag onskar de inget gott! Bara ondska. Hemska manniskor och for INGEN anledning alls.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Tapwell dusch läcker omkastare duschblandare
Badrum -
Grannen kastar över avfall på vår sida av staketet
Trädgård allmänt -
Grannen plockar inte upp hundbajs
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Grannens hund bajsar vid vår tomt varje dag
Trädgård allmänt -
Katter bajsar hos grannen.