15 788 läst ·
53 svar
16k läst
53 svar
Granne planterat parkslide i trädgård
Utveckla gärna för mig säger just detta inget alls. Ny medlem sedan 2021-10-12 med 16 inlägg. Verkar högst rimligt och alla har vi väl varit nya någon gång. När det gäller avatar är den väl ungefär lika seriös som min eller din och jag har svårt att dra några slutsatser från det.Darling McFluff skrev:
Edit: Eller menar du kanske att @LennartLampa ännu inte hunnit fördjupa sig i diverse parkslidetrådar?
Trädgårdsfixare
· Vischan
· 1 421 inlägg
Du har rätt, din verkar oseriösAlfredo skrev:
Utveckla gärna för mig säger just detta inget alls. Ny medlem sedan 2021-10-12 med 16 inlägg. Verkar högst rimligt och alla har vi väl varit nya någon gång. När det gäller avatar är den väl ungefär lika seriös som min eller din och jag har svårt att dra några slutsatser från det.
[bild] [bild] [bild]
Edit: Eller menar du kanske att @LennartLampa ännu inte hunnit fördjupa sig i diverse parkslidetrådar?
Jag fick den en gång för väldigt länge sen av @KnockOnWood så jag har alltid utgått från att den är helseriös och passar mig! Säg inte att jag missförstått gåvan helt?Darling McFluff skrev:
Edit: Hittade gåvan: https://www.byggahus.se/forum/threa...-highlighta-egna-inlaegg.232919/#post-1977284
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 623 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 623 inlägg
Kolla med mark och miljö på kommunen.LennartLampa skrev:
Fast du skrev ju att grannen sa att han som gav honom växten har "stora problem". Är det jätteslide då? Knappast bättre.LennartLampa skrev:
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 513 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 513 inlägg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden