7 707 läst ·
13 svar
8k läst
13 svar
Granitvask svart, är det någon som har erfarenhet
Jag har köpt en Blanco Nova och undrar om det är någon som har erfarenhet av silgranit. Hur går det att rengöra en sådan vask? Enligt försäljare så skall det inte vara något problem om man sköter vasken.
Har haft en sådan i några år nu, hur bra som helst, en av dom saker jag är absolut nöjdast med i vårt kök.
Reptåligt, värmetåligt och jättelätt att hålla rent.
Det där med att "sköta" vasken vet jag inte, jag har aldrig gjort något speciellt med den (förutom att rengöra den förstås) under dom här tre åren och den är lika fin som när den var ny.
Reptåligt, värmetåligt och jättelätt att hålla rent.
Det där med att "sköta" vasken vet jag inte, jag har aldrig gjort något speciellt med den (förutom att rengöra den förstås) under dom här tre åren och den är lika fin som när den var ny.
Kan ej svara på det men det låter troligt.
Jag har beställt flera ggr från Tyskland utan några problem, men visst en viss risk tar man ju alltid.
Jag har beställt flera ggr från Tyskland utan några problem, men visst en viss risk tar man ju alltid.
Slå inte med hammaren direkt på "hålet"
Använd en rörbit eller något annat hårt så man inte missar hålet.
Materialet är relativt sprött men väldigt hårt.
Vi planmonterar silgranitvaskar och kanterna är spröda innan man har monterat dem.
Använd en rörbit eller något annat hårt så man inte missar hålet.
Materialet är relativt sprött men väldigt hårt.
Vi planmonterar silgranitvaskar och kanterna är spröda innan man har monterat dem.
Klicka här för att svara