Någon mer som beställt från Andrews? Nöjd?
De kommer snart för mätning hos oss.

ja jag kan rekommendera den lilla firman AndrewsGran
Duktiga med erfarenhet från annan firma

Beställde en 30mm 2.46x1.2M svart granitskiva från svensksten.se och de var toppen. Skickade med en ritning på hur skivan skulle se ut med hål för häll, ho mm. till 29 stycken stenfirmor för offert, och svensksten var billagast och bland de bästa att göra med. Fixa till och med att bli återförsäljare till smeg som märket på ho;n jag ville ha och till ett mycket bättre pris än jag hittat någon annans stans. De har även fler egna stenbrott och moderna maskiner.
En del tog fantasi priser och skulle ha betalt för vad en hel skiva kostade och en del tillkom frakt, och andra hade inte maskiner att göra kantiga underfräsningar mm.
Jag fick ge 28000:- för skivan, med fasade kanter, 2 hål för popupps, hål för häll samt undrfräst ho (inkl hon) och dess montering och transport hem. Dock så får jag ta in skivan själv och montera den, då de inte har någon montering i Sundsvalls trakten där jag bor.

Vi köpte från www.bankskivor.se, väldigt nöjda faktiskt :-). Seriösa, bra pris och snabba. Tänkte bara om någon läser tråden (såg att TS valde en annan leverantör). En 30 mm granitskiva köpte vi.

Om du läst tråden, varför inte beställa från andrews gran?
minst 25% billigare än bankskivor.se och snabbare.
Min stenskiva i köket är nog är nog den "produkt" som jag är mest nöjd med vad gäller pris, installation, kundkontakt, service etc.. 100% bra på alla sätt
Men visst, det är svårt att välja leverantör :) Bra att ni blev nöjda iaf, det är ju det viktigaste!

Hej Spasm
Kollar in andrews granites hemsida nu och hittar inte din diskho där. Ha de fler diskohoar än de som finns på hemsidan, eller har du köpt din separat?

De säljer bl.a Franke också så de har betydligt fler att välja på än på hemsidan
jag har beställt därifrån nu med en franke ho

Måste man ha ho när de (AndrewGranite) kommer för att mäta? eller räcker de att säga till de vilken ho man ska ha?

bYkICr skrev:
Måste man ha ho när de (AndrewGranite) kommer för att mäta? eller räcker de att säga till de vilken ho man ska ha?
Ja visst går det bra, med en egen ho eller eget mått, men vill man ha det så, får man också själv garantera att måtten är rätt. Lugnast är nog att hon finns hemma, när de kommer och mäter, så att hon hamna rätt i förhållande till stommar, bak och framkant. Har också skivor från AndrewGran, och är jätte nöjd. Har inte funnits någon störning vid detta köp.

Redigerat:
Har de bra priser på ho jf med t.ex. sigro.se?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.