3 516 läst · 11 svar
4k läst
11 svar
Grand Designs Årets hus - snyggaste villan utses i nytt tv-program
På konsumentens sida
· 2 938 inlägg
En riktigt glad nyhet som släpptes under sommaren är att Grand Designs kommer med en ny programserie: Grand Designs Årets hus. I fyra program kommer ...
Du kan läsa blogginlägget här: Grand Designs Årets hus - snyggaste villan utses i nytt tv-program
Du kan läsa blogginlägget här: Grand Designs Årets hus - snyggaste villan utses i nytt tv-program
Redigerat av moderator:
Administrator
· Skåne
· 7 618 inlägg
Thank you 
Det ska bli intressant att se. Undrar om jag har en annan uppfattning än arkitekterna om vilket som är snyggaste villan?
Framgår det förresten om det bara är nybyggda hus som tävlar eller om det är hus från alla tidsepoker som bedöms?
Framgår det förresten om det bara är nybyggda hus som tävlar eller om det är hus från alla tidsepoker som bedöms?
Administrator
· Skåne
· 7 618 inlägg
Jag såg någonstans att det ska vara fyra kategorier av hus: Fritidshus, annorlunda hus, ett med naturen och gammalt blir nytt. Sedan ska husen ha varit färdigställda senast 2015.
Administrator
· Skåne
· 7 618 inlägg
Underhåll på Villa Meltem gör mig mörkrädd och blev förvirrad över dess plottriga utseende.
Hade Villa Rågholmen som etta med Villa J som utmanaren.
Programledaren får rött kort bara upprepande av överdrivna superlativ smittad av en duracell kanin.
Tacka vet jag Phil Spencer.
Hade Villa Rågholmen som etta med Villa J som utmanaren.
Programledaren får rött kort bara upprepande av överdrivna superlativ smittad av en duracell kanin.
Tacka vet jag Phil Spencer.
På Villa J hade jag gärna sett ett skjutbart glastak över atrium.
Öppet sommartid och stängt vinter, energisparande för huset och får funktion som orangeri. Är ju dessutom lätt att putsa, bara kliva upp på taket från baksidan.
Öppet sommartid och stängt vinter, energisparande för huset och får funktion som orangeri. Är ju dessutom lätt att putsa, bara kliva upp på taket från baksidan.
Liknande trådar
-
Grand Designs säsong 24
Övrigt husrelaterat -
Fritidshus - Grand Designs Årets hus
Artikelkommentarer -
Gammalt blir nytt – Grand Designs Årets hus
Artikelkommentarer -
Fyra kaxiga kåkar vågar vara annorlunda - Grand Designs Årets hus
Artikelkommentarer -
Grand Designs Årets hus - Ett med naturen
Artikelkommentarer