1 888 läst · 7 svar
2k läst
7 svar
Gräsklipparknivar tredjepart Automower
Hej,
Någon som provat de billiga gräsklipparknivar som säljs billigt på sajter som cdon och fyndiq? De är ju enormt billiga (90-pack för ner till cirka 270), har de samma kvalitet som dyrare ”orginalknivar”?
Någon som provat de billiga gräsklipparknivar som säljs billigt på sajter som cdon och fyndiq? De är ju enormt billiga (90-pack för ner till cirka 270), har de samma kvalitet som dyrare ”orginalknivar”?
Inte riktigt men helt ärligt så är jag inte skitimponerad av Hqa original i 9-pack heller. Jag köpte 30+30 pack för 198kr inklusive frakt från Amazon. Funkar inte dåligt alls. Om dom är bättre eller sämre än original är väldigt oklart men dom är jävligt mycket billigare. Har tidigare haft ett 30-pack från Wish, dom var lika bra men jag slarvade bort dom efter ett byte så jag fick köpa nya.HaMicke skrev:
Köpte ett par paket om 9 knivar här och märker ingen skillnad mot original :
Knivar till Automower av högsta kvalité, från 57 kr för 9 knivar - Frakt ingår (amowerknivar.se)
Åf ville ha 219 kr för ett 9 pack knivar , vi betalade ca 65 kr per paket
Knivar till Automower av högsta kvalité, från 57 kr för 9 knivar - Frakt ingår (amowerknivar.se)
Åf ville ha 219 kr för ett 9 pack knivar , vi betalade ca 65 kr per paket
Om du har kottar mm som brukar ligga på gräsmattan ska du vara noga med att in knivarna du köper är av typen säkerhetsknivar. De splittras inte utan böjs om de slår i något hårt.HaMicke skrev:
knivarna från amowerknivar.se är säkerhetsknivar
https://www.amowerknivar.se/produkt/knivar-till-husqvarna-automower-gardena-9-st/