Framledningen är bara 20 grader, men det finns tydligen en annan extern framledningsgivare som säger 49 grader. Det är inte min anläggning så jag kan inte identifiera vars den givaren sitter. Men polaren har en Acctank ansluten, lite oklart varför, men det är en extern varmvattenberedare tolkar jag det som.
Att han har varianten utan inbyggs vvb, som jag själv har.