400 läst ·
7 svar
400 läst
7 svar
Gotländskt fritidshus smälter in
På konsumentens sida
· 3 622 inlägg
Arkitekterna på Sandell Sandberg strävade efter att skapa ett hus som smälter in i naturen när de ritade fritidshuset i Ynge, Gotland. Och visst smälter det in. Jättevackert.
Du kan läsa blogginlägget här: Gotländskt fritidshus smälter in
Du kan läsa blogginlägget här: Gotländskt fritidshus smälter in
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Tycker du inte? Det ser ju ut som en rauk!
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
Smälter inte tycker jag visst det gör.
Men en traditionell styga med snedtak funkar lika bra, och ännu bättre om det är en timmerstuga - fast just det kanske itne funkar där om skogen inte är så tät ?
/K
Men en traditionell styga med snedtak funkar lika bra, och ännu bättre om det är en timmerstuga - fast just det kanske itne funkar där om skogen inte är så tät ?
/K
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ser ut som en glasad barack!
Klicka här för att svara
