Har kaklat färdigt och limmat ihop mdf att ha grejer på och i. Det är ingen lyx med ädelträ etc. Men Jag vet stupsäkert att jag är ensam i hela världen om den här möbeln. Dyraste detaljen var färgen. Kvar är att lyfta in badkaret. Separat duschrum finns tack o lov.
Det där blev riktigt bra !!!
Hade du en tråd där du beskrev hur du gick till väga, eller är det någon annan som höll på med samma sak?...
Vad använde du dej av för MDF, vilken typ utav skenor till lådan, vilket handfat & blandare kör du med och vilken typ utav konstruktion blev det du använde dej utav???
Många frågor på en gång men jag står i startgroparna att göra en liknande lösning hemma.
Tack på förhand//
Edit: Hittade tråden nu...
Men faktum kvarstår, Det blev jättebra!!! // Mixar´n
Hade du en tråd där du beskrev hur du gick till väga, eller är det någon annan som höll på med samma sak?...
Vad använde du dej av för MDF, vilken typ utav skenor till lådan, vilket handfat & blandare kör du med och vilken typ utav konstruktion blev det du använde dej utav???
Många frågor på en gång men jag står i startgroparna att göra en liknande lösning hemma.
Tack på förhand//
Edit: Hittade tråden nu...
Men faktum kvarstår, Det blev jättebra!!! // Mixar´n
Redigerat:
Skenorna finns nog hos de flesta byggfirmor. Handfatet är IFÖ 74420 utan konsoller. Avsett för kommod. Vattenlås för kommod. Blandaren fanns redan i huset. Tror det är en Mattsson av ganska hög kvalitet. Använde 4 ben med höjdjustering köpta hos Clas i Sjön. Lätt att väga in då man har 4 ben. Låg påfrestning på väggen.
Resten tror jag du hittar i Möbeltråden.
Välkommen att fråga hur mycket du vill annars.
Resten tror jag du hittar i Möbeltråden.
Välkommen att fråga hur mycket du vill annars.
Klicka här för att svara