Hej!

1. Vad skulle ni rekommendera att ta bort klister-rester från märklappar, klistermärken och tejp som har suttit på glas?

2. Nån som kan rekommendera nån bra "mirakeltrasa" om det nu finns nån sån? Vi har en del fönster som går ner till golvet och har man småbarn så blir de snabbt smutsiga och då vill man kunna torka av dem lätt.
 
brevik skrev:
1. Vad skulle ni rekommendera att ta bort klister-rester från märklappar, klistermärken och tejp som har suttit på glas?
8) Kemiskt ren bensin är outstanding. ;)
 
Ok. Tackar. Med nån trasa då eller?
 
brevik skrev:
Ok. Tackar. Med nån trasa då eller?
8) En bit hushållspapper. Skölj pappersbiten under vatten innan du slänger den i soporna. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.