Eftersom du är så sparsam med information så går det ju inte att säga om nåt är fel eller inte. Varför har man sågat av brädorna? Vilket jobb är det man håller på med?
Jag har också sågat fult där det inte syns eller om brädan ska bort senare....
 
Finns en tråd till och det verkar vara relaterade problem, eller?
Taktråden
 
Ser inte ut att vara samma hus?
 
Vindskivor monteras och som ska förlängas.
 
Varför sätter man inte tillräckligt långa brädor från början?
 
För dom var förkorta.
 
P
Man får skarva vindskivor det gör man så det är ingett fel i sig..
 
Rejäl skrev:
Man får skarva vindskivor det gör man så det är ingett fel i sig..
Jo, men i de allra flesta fall räcker en lång bräda hela vägen. Då är de ju onödigt med en skarv.
 
  • Gilla
Joak
  • Laddar…
Ja men på vilket sätt de görs, lite finess bör det vara kanske.
 
P
useless useless skrev:
Jo, men i de allra flesta fall räcker en lång bräda hela vägen. Då är de ju onödigt med en skarv.
Ok vad har du fått denna infon ifrån, för villa tak är det ofta man är tvungen att skarva!
 
useless useless skrev:
Ser inte ut att vara samma hus?
Samma ts och problem med utförande........
Men det kan ju enkelt ts förklara om det finns samband!
 
Ja det handlar inte om att skarva.det handlar om att slarva.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.