Randomguy Randomguy skrev:
Det måste vara en mardröm för att jobba för dig. Jag hade slängt mig i bilen och aldrig återvändigt. Jobbet hade blivit gratis, troligen hade du ändå dragit fakturan till högsta domstol
Varför? Jag pratade med vederbörande och allting är åtgärdat. Det löste sig.

• Gilla
Hasse Sandin och 4 till
  • Laddar…
Det måste vara en mardröm för att jobba för dig. Jag hade slängt mig i bilen och aldrig återvändigt. Jobbet hade blivit gratis, troligen hade du ändå dragit fakturan till högsta domstol
Är det fel att installera DCL i ojordade utrymmen så gör sig elektrikern eller elinstallations företaget fel enligt reglerna. det kan du inte bara avfärda genom att då får du jobbet gratis.

Varför? Jag älskar kunder som säger vad de tycker och ställer frågor om de är osäkra. Hoppas du skojar.

• Gilla
Hasse Sandin och 4 till
  • Laddar…
Du måtte vara en ren mardröm att anlita tycker jag det låter som. Varför överhuvudtaget slänga ur sig en sådan dryg kommentar? Tycker inte att frågeställaren har visat sig vara en dålig eller jobbig kund på något sätt genom att ställa denna enkla fråga. Som tur är finns det kunniga personer här som kan besvara hans fråga på ett både trevligt och sakligt sätt, till skillnad mot vad du åstadkom med din kommentar.

• Gilla
EvertL och 5 till
  • Laddar…
Precis. Självklart måste elektrikern få göra en felaktig installation utan att bli tillrättavisad av en dryg kund.

• Haha
  • Gilla
Näna och 4 till
  • Laddar…
Shahii Shahii skrev:
Varför? Jag pratade med vederbörande och allting är åtgärdat. Det löste sig.
Vad blev utfallet då?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.