Hej!
Vi har tänkt lägga komposittrall och det är ju en djungel av märken. Har dock funderat på GOP WOODLON GRANDE. Men det är ju inte gratis. Är det så fantastiskt som det verkar och därav värt priset?
 
Har du hört/sett något mer om detta?
Är också nyfiken :-)
 
M Modig skrev:
Har du hört/sett något mer om detta?
Är också nyfiken :)

Nej helt tyst vilket jag tycker är märkligt! Är rätt saftigt pris på dem så bra att veta om det verkligen är värt priset
 
  • Gilla
Modig
  • Laddar…
Tror tystnaden talar sitt tydliga språk, dvs att det är inte värt det.
 
Har du/ni erfarenheter av komposittrall i övrigt? Det känns egentligen lite sjukt att använda ett plastmaterial ... å andra sidan vore det skönt att bygga något underhållsfritt, där barnen slipper stickor i fötterna etc.
 
M Modig skrev:
Har du/ni erfarenheter av komposittrall i övrigt? Det känns egentligen lite sjukt att använda ett plastmaterial ... å andra sidan vore det skönt att bygga något underhållsfritt, där barnen slipper stickor i fötterna etc.
Nej inget alls! Vi känner vi vill ha något underhållsfritt då vi hör folk runt klaga varje år Har sett att Beijer säljer en variant som vi ska undersöka!
 
  • Gilla
Modig
  • Laddar…
Berätta gärna vad du tycker om du köper.
Vi har en del trätrall som egentligen funkar bra. Lägger varken energi eller pengar på underhåll ;-) Men nu måste vi byta ut rätt mycket, så då funderar vi på kompoittrall ändå.
 
  • Gilla
Jonlie
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.