Under renovering av vår villa och nu har jag upptäckt att en framledning i en av de nylagda golvslingorna följer rådet att gå längs ytterväggen lite väl bra. Den har hamnat typ i väggen! Den ligger under de invändiga byggskivorna på ytterväggen och jag undrar om det är någon risk med detta?
Det jag kan komma på är att om pumpen under en smällkall vinter lägger av och vattnet riskerar frysa. Finns det annat som gör att jag borde kanske be hantverkare gräva fram denna ledning och lägga den längre in?