Tjenare, håller på med golvvärme men insåg efter jag lagt ut all slang att den låg för nära golvbrunnen, flyttade ut den så avståndet är 20cm, vilket jag läst är minimum. Nu fick jag ett potentiellt problem, nu ligger slangar med endast 8cm c/c avstånd på ett ställe, kommer det att bli problem då?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Första anledningen jag såg var att golvbrunnen torkar ut snabbare, sen läste jag någonstans på byggahus-forumet att det var något försäkringsbolag som inte godkände badrummet då pga att det kunde bli rörelser i brunnen eller hur det var.. Jag tog iaf det säkra före det osäkra och flyttade lite på slingorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara