7 657 läst ·
19 svar
8k läst
19 svar
Golvvärmeplåtar som går upp i rök?
snickarna byggde med spårade skivor på 600cc och plåtar det resulterade i 10kg ardex 8+9 15kg s48 och minerit vt skivor som kostade över 4000kr för 10m2
spårade skivor och en 22mm spån över allt eller bjälklagsskivor mellan reglarna, personligen tycker jag spårade skivor med plåtar i badrum är helt värdelöst pga kostnaden
spårade skivor och en 22mm spån över allt eller bjälklagsskivor mellan reglarna, personligen tycker jag spårade skivor med plåtar i badrum är helt värdelöst pga kostnaden
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 223 inlägg
Hävdar? Jag har praktiskt erfarenhet. Våtfasen är som sagt mycket kort i sammanhanget, så när betongen har bränt färdigt och är pH-neutral finns inget alkaliskt som kan anfräta aluminiumen.cust3000 skrev:
Just det. 8+9 skulle man ha som primer på alu-plåtarna. Jag hade följt tillverkarna rekommendationer i detta fallet, det ska ligga i många år, o det är inte kul att vara utan garanti.nino skrev:snickarna byggde med spårade skivor på 600cc och plåtar det resulterade i 10kg ardex 8+9 15kg s48 och minerit vt skivor som kostade över 4000kr för 10m2
Klicka här för att svara