F
Hej Jag vill lägga vattenburen golvvärme i hela huset och har två förslaget. först är frigolit och andra är spånskiva. vilken är bättre och billigare väl. jag har trägolvet som ligget på regelverk. och det finns avfuktare under existerade golvet.

Mvh

Farooq Ahmad
 
Ska du riva upp allt golv. Frigolit höjer golvet och om det inte lägges mellan reglarna i golvet , spån kan läggas direkt på bef, golv , men blir problem med dörrar/trösklar.
 
  • Gilla
Farooq
  • Laddar…
F
jag har lite förändringar nu. kommer att inte installer golvvärme. tack.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.