Vill börja med golvvärme, nu har jag ca. 100kv. bjälklag. Jag behöver råd från början. (exempel :ska jag lägga spånskiva och spåra själv?) Osv.
Tack i förhand
 
Har du något golv lagt nu? Är det i samband med en renovering eller nybyggnad? Vad har du för värmekälla i huset idag?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.