Hej.

Jag tänkte lägga golvvärme i källaren på en kåk byggd på 50-talet.

Då golvet är ojämnt så tänkte jag prima, lägga ut värmeslingan (el) och sedan flytspackla innan klinkersättningen.
Är detta rätt väg att gå eller är jag helt under isen?
 
Du måste limma fast slingorna på golvet annars flyter den upp vid flytspacklingen.

Varmpistol + limstavar(50 st å 30 kvm) anpassade för betong golv och sen flytspackla.
 
Jag hade tänkt att limma fast den men glömde skriva det .
Det verkar som om man inte är helt ute och cyklar iallafall.

Tack för det svaret.

/Jocke
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.