803 läst ·
7 svar
803 läst
7 svar
Golvvärme...
Det finns egentligen ingen anledning att avstå ifrån golvvärme i ett badrum.
Det är dessutom billigare att installera det direkt vid nybygfge, än att lägga in det senare. (för då måste du ju räka in rivningsarbetet först, och sedan ersättnings materialet)
Det är dessutom billigare att installera det direkt vid nybygfge, än att lägga in det senare. (för då måste du ju räka in rivningsarbetet först, och sedan ersättnings materialet)
Själv skulle jag tycka att det är värt en hel del eftersom jag tycker det ger en betydande höjning av komfort, men man är så olika. (Ligger en ganska ny tråd om en som inte tyckte golvvärme fyllde något komfortbehov hos dem. Vi är alla olika.)
Om Ni är dumma eler inte beror på Era krav kontra priset. 20' är det knappast värt ...
Om Ni är dumma eler inte beror på Era krav kontra priset. 20' är det knappast värt ...
Klicka här för att svara