Vi har möjlighet att som tillval få golvvärme i vårt badrum. Är vi dumma om vi inte tar det?
 
Vad är det för typ av golvvärme ? el eller vattenburen ?
 
chitun skrev:
Vi har möjlighet att som tillval få golvvärme i vårt badrum. Är vi dumma om vi inte tar det?
Ja!
 
M@ZE skrev:
Vad är det för typ av golvvärme ? el eller vattenburen ?
Det är elgolvvärme
 
Det finns egentligen ingen anledning att avstå ifrån golvvärme i ett badrum.

Det är dessutom billigare att installera det direkt vid nybygfge, än att lägga in det senare. (för då måste du ju räka in rivningsarbetet först, och sedan ersättnings materialet)
 
chitun skrev:
Vi har möjlighet att som tillval få golvvärme i vårt badrum. Är vi dumma om vi inte tar det?
Vad är det för golvbeläggning och hur mycket får Ni betala?
 
Det är klinkers. Vad vi får betala vet vi inte ännu men vi räknar med att det är dyrt, alla tillval är ju hutlöst dyra.
 
Själv skulle jag tycka att det är värt en hel del eftersom jag tycker det ger en betydande höjning av komfort, men man är så olika. (Ligger en ganska ny tråd om en som inte tyckte golvvärme fyllde något komfortbehov hos dem. Vi är alla olika.)

Om Ni är dumma eler inte beror på Era krav kontra priset. 20' är det knappast värt ... ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.