Hej vi står inför valet och kvalet att lägga ner vattenburen golvvärme på träbjälklaget. Min fundering är hur tjock isoleringen bör vara under och om bör skall ha något annat material före de spårade spånskivorna? Tar gärna emot tips. // Robin
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.