Hej en fråga till ,läst om golvvärme i artiklar o det ska användas plast i golv , det har jag försökt att undvika , ja ångspärr står det , vill gärna ha svar mvh
 
EJ plast i golvbjälklag, möjligtvis under själva innergolvet, någon typ av foam.
 
Är inte för det,men tänkte höra med flera
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.