Hej.

Framför köksspisen har vi ett eldstadsplan ca 0,6x0,3 som börjar kännas kallt nu på hösten

Det hade varit härligt med lite golvvärme där.
Elektrisk sådan hade ju varit bra, eftersom vattenburen är dyr (vi har ingen sådan i huset, så det blir shunt och hela härligheten) och blir bökig att dra fram.

Men, den minsta elektriska satsen jag hittar är på 0.8m2 och det verkar inte gå att kapa dem.

Någon hjälp till frusna fossingar ?

/ Hälsningar Fredrik
 
Jag vet inte om detta skulle fungera men det finns folie som är 43 cm bred och säljs på löpmeter.

https://www.ebeco.se/golvvarme/foil-kit

Kanske går det att använda bara någon dm av en löpmeter. Vet som sagt inte.
 
P
Martin Berggren Martin Berggren skrev:
Lägg dit en matta istället, vill du absolut ha elvärme [länk]
Vilken bra grej! :love:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.