Hej, har nyligen flyttat till ett tvåplanshus med suterräng som det är en del fix på. Tidigare ägare har rivit ut allt uppreglat golv i källare och lagt klinkers, med golvvärme i tre sovrum som är kopplat till nydragen bergvärme. När vi flyttade in så luktade det unk i hela källaren, men lukten försvann när jag slog av golvvärmen.
Min fråga är varför luktar det när golvvärmen är på? (Varm sommartid).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.