Jag skall bygga badrum i källaren. Vattenburen golvvärme och klinkers. Har läst om att man kan få fuktproblem om man isolerar för dåligt. Är det någon som känner till om det finns någon superisolerande skiva med platoliknande undersida?
Det finns bara plats för c:a 3 cm isolering!
Bila ur går inte, då kommer man för långt ner...