Det fungerar nu! Efter vad "josth" skrev tog jag och bytte plats på trådarna, och vipps.
 
  • Gilla
Biggie och 1 till
  • Laddar…
Härligt!
F Frekko skrev:
Det fungerar nu! Efter vad "josth" skrev tog jag och bytte plats på trådarna, och vipps.
Nu få du ge han bästa svar!:)
 
Tack till alla er som svarade!!

Jag utgick från att givarkabeln var den som gick i flexröret (som på ebecos jag har i mitt badrum) men det måste ha blivit fel vìd installationen
 
  • Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
Biggie Biggie skrev:
Härligt!

Nu få du ge han bästa svar!:)
Självklart ska han fåbästa svar!
 
  • Gilla
Biggie
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.