Samma rum. Med separata termostater skulle en slinga försöka värma allt om inte termostaterna har kalibrerade givare på samma ställe och alla inställda exakt lika med samma temperaturavdrift på alla ingående komponenter. Så nej, bara en termostat som styr en kontaktor i elcentralen.D Derbyboy skrev:
Då du vill ha direkt under parkett och bara vid dina fönster kanske detta vore en bättre lösning?
https://golvvarmebutiken.se/Elektrisk-golvvaerme/Golvvaermefolie/Golvvaermefolie-8.htm
https://golvvarmebutiken.se/Elektrisk-golvvaerme/Golvvaermefolie/Golvvaermefolie-8.htm