Ska göra om badrummet, betongplatta under, oisolerad.
Vi har vattenburen golvvärme i andra delar av huset.
Entreprenören som ska anlitas rekommenderar el, enligt honom lämnar de 20 års garanti på slingorna och betalar allt om golvet behöver brytas upp för att åtgärda fel. Ska lägga ett tunt isoleringsskikt under installationen.

Vad tycker ni?
 
Jag hade valt den elektriska lösningen men kompletterat med en vattenburen radiator/handdukstork.
 
GoForIt GoForIt skrev:
Jag hade valt den elektriska lösningen men kompletterat med en vattenburen radiator/handdukstork.
Tack för svar! Varför vattenburen radiator handdukstork?
 
Skandiamannen Johan Söderberg skrev:
Tack för svar! Varför vattenburen radiator handdukstork?
För att bara köra golvvärmen som komfortvärme. Dels för energikostnaden och dels för att plattan är oisolerad.
 
GoForIt GoForIt skrev:
För att bara köra golvvärmen som komfortvärme. Dels för energikostnaden och dels för att plattan är oisolerad.
Aha!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.