OBS helt novis på detta.
Jag har problem med min uppvärmning i huset. I källaren har jag en fördelare och det har varmt och behagligt, på övervåningen är det nästan ingen värme alls. Jag tror att det är massa luft i system då jag kan se luften i slangarna när jag håller en lampa emot. Jag förstår inte hur jag luftar av varje slinga eller hela systemet, jag har avluftat genom de vita små "ventilerna" på fördelaren.