Hej!
Jag har haft en vattenskada och har precis fått ut allting som är blött och avfuktare står på plats.
Jag har rivit ca 50% av golvyta på nedervåningen och skulle helst inte vilja riva mer.
Uppbyggnaden jag har idag är,
Betong
sand ca 50mm,
cellplast 50mm,
cellplast 50mm,
golvspån,
parkett
Jag har alltså rent ner till betongen idag, vad skulle ni rekommendera fyller upp med?
Skulle vilja slippa sand då det känns onödigt tungt och svårarbetat.
Ös på med förslag!