835 läst ·
3 svar
835 läst
3 svar
Golvslipning
Hej,
Jag började nyss renovera min lägenhet, har gjort det mesta själv men golvslipning lejde jag ut.
Jag har parkettgolv med kvartsstavar.
Det är nu springor mellan golvet och stavarna efter slipningen. Jag antog att det var standard att ta bort stavarna, slipa och sätta tillbaka dem alternativt sätta dit nya. Är jag helt ute och cyklar här eller är det normalt att bara slipa och lämna glipor mellan golv och stav?
Jag började nyss renovera min lägenhet, har gjort det mesta själv men golvslipning lejde jag ut.
Jag har parkettgolv med kvartsstavar.
Det är nu springor mellan golvet och stavarna efter slipningen. Jag antog att det var standard att ta bort stavarna, slipa och sätta tillbaka dem alternativt sätta dit nya. Är jag helt ute och cyklar här eller är det normalt att bara slipa och lämna glipor mellan golv och stav?
Klicka här för att svara
