Hej,
Jag började nyss renovera min lägenhet, har gjort det mesta själv men golvslipning lejde jag ut.

Jag har parkettgolv med kvartsstavar.
Det är nu springor mellan golvet och stavarna efter slipningen. Jag antog att det var standard att ta bort stavarna, slipa och sätta tillbaka dem alternativt sätta dit nya. Är jag helt ute och cyklar här eller är det normalt att bara slipa och lämna glipor mellan golv och stav?
 
Dom brukar lämnas kvar.
 
  • Gilla
Yztla
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Dom brukar lämnas kvar.
Okej, tack för ett snabbt svar.

Vet du om det finns något jag kan göra för att gliporna inte skall synas eller "laga" dem.
 
Jag skulle inte börja kleta i nånting utan bara låtit det vart.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.