446 läst ·
3 svar
446 läst
3 svar
Fackmannamässigt utfört golvslipning ?
Hej! Jag har anlitat en golvfirma för slipning och behandling av min ekparkett. Valet föll på Pallmann Sober White för att få en ljus, kall ton. Arbetet är nu slutfört men jag är tveksam till om resultatet faktiskt håller fackmannamässig standard.
Mina observationer:
Tacksam för era ärliga svar – vill veta om jag har kött på benen för en formell reklamation innan jag betalar fakturan."
Mina observationer:
- Flammighet: Golvet ser ojämnt ut i pigmenteringen, nästan fläckigt på sina ställen (syns tydligt i motljus).
- Struktur: Ytan känns sträv på flera ställen, som om träfibrerna har rest sig utan att poleras ner.
- Slipmärken: Jag kan se tendenser till cirkelformade märken efter maskiner under pigmentet.
Tacksam för era ärliga svar – vill veta om jag har kött på benen för en formell reklamation innan jag betalar fakturan."
De slipade om golvet. Andra gången blev det bra.
Klicka här för att svara















