När ”stora” badrummet gjordes om drogs det fram avlopp o vatten till ett utrymmet jämte i tanke att det någon gång skulle bli ett lite badrum där också. Börjar tankemässigt planera för det nu och kollar lite närmre på vad som är gjort och gissar att det behöver fixas en del... har ett avstick för toa som sticker upp en hel del och en golvbrunn som antagligen behöver höjas något. Eller vad säger ni?
Nuvarande golvnivå är 40mm under övriga huset så ganska bra att få en viss höjning. Samtidigt tänker vi klinker på golvet så det bygger ju också en del
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
behöver golvet höjas för att wc avloppet ligger för högt?
Och behöver i så fall golvbrunnen höjas?