S
inte ofta. men när dom anställs på svensk firma
 
T
Man kan ju undra varför TS ens ställde frågan när han redan har bestämt sig för vad han ska göra??

Ja, polska arbeten ser ofta bra ut på ytan men man vet aldrig vad som befinner sig under den "fina" ytan, oftast skippar dom allt vad tätskikt heter osv.........
 
Som sagt var!
Inget var bestämt från början!!!!!!!!!!!!
 
S
som sagt var!
du verkar mycket bestämd.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.