Hej! Jag har problem med min golvbrunn.
Jag upptäckte att det började lukta avlopp i mitt badrum och lyfte på silen. Där fanns ingen vattenlåsinsats. Är det vad jag behöver?
Eller är det något annat jag saknar?
Någon som kan tipsa om en som passar? Tack på förhand!
Jag upptäckte att det började lukta avlopp i mitt badrum och lyfte på silen. Där fanns ingen vattenlåsinsats. Är det vad jag behöver?
Eller är det något annat jag saknar?
Någon som kan tipsa om en som passar? Tack på förhand!
Klicka här för att svara

