Hej!
Nu har bilat upp mitt badrumsgolv och stött på ett lite oväntat problem. Rören från elementet gick nämligen tvärs över badrumsgolvet. Detta medför att jag inte kan placera en standardgolvbrunn så att den hamnar minst 20 cm från väggen. Jag undrar därför om det finns några godkända brunnar i mindre format som kan komma ifråga. Det bästa hade varit om det fanns någon rektangulär brunn. Avståndet från elementrör till vägen mäter ca. 35 cm. Tacksam för svar!
 
hej ! Bila större o ,skarva med ett presskoppling.Det är godkänt enligt rörläggaren.inget för gör det självaren.
 
P
Ska man följa Säker Vatten så finns det inga kopplingar som är godkända för inbyggnad.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.