Har en fundering gällande vår golvbrunn i badrummet. Tog några bilder och ser det korrekt ut? Ska det vara en glipa mellan brunnslocket och plastdelen( vet inte vad det kallas). Tänker att vatten kommer ju in där då man duschar. Känns väl rent spontant som det borde vara tätt hela vägen? Oerhört tacksam för svar och råd!