2 045 läst ·
22 svar
2k läst
22 svar
Golvbrunn - hur fungerar konstruktionen?
Om allt nu är fallets och tätningens fel vad kan du besiktiga i själva brunnen menar du?
Det låter som att en rörläggare inte kan montera en brunn fel då du säger att allt är fallets fel eller tätskiktets fel.
Är brunnen inte i våg så är det inte fel på fallet..
Har brunnen monterats för lågt så blir fallet för brant..
Har brunnen monterats för högt så blir det för lite fall..
Det låter som att en rörläggare inte kan montera en brunn fel då du säger att allt är fallets fel eller tätskiktets fel.
Är brunnen inte i våg så är det inte fel på fallet..
Har brunnen monterats för lågt så blir fallet för brant..
Har brunnen monterats för högt så blir det för lite fall..
Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara
