Har ett badrum där jag kärnborrat ett hål ner i källaren där jag ska sätta en rakgolvbrunn.
Men funderar på hur jag ska fixera brunnen, flänsen ligger ju dikt mot golvet. Tanken är ett bara flyta uppe på betongen sen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.